fredag, januar 16, 2009

Shoppingsrapport nr.1

Det er ikke godt å skulle sette en grense på hvor mye som er akkurat passe når det kommer til hva man skal dele på bloggen sin. Kanskje noen vil reagere, kanskje ikke. Uansett så har jeg bestemt meg for å begynne å skrive opp hva jeg kjøper av ting og tang. Jeg har jo tidligere nevnt at jeg har litt problemer med økonomien, - Det er ikke noe jeg skammer meg over på noen måte, det er ikke min skyld at lånekassen er så gjerrige! - og tenker som så at om jeg legger ut innkjøpene mine på bloggen, blir jeg ikke bare mer oppmerksom på det selv, men det kan jo fort bli litt flaut om det er litt for mye. Dessuten så er det jo enkelt å ha oversikt på denne måten. Uansett, det får bli en prøveordning. Jeg minner om at jeg har et såkalt kjøpfritt år i år, og skal ikke kjøpe noe nytt, så alt jeg kjøper av ting og tank - Klær, vesker, sko, lysestaker, tallerker...- skal ha vært brukt før. Når det gjelder musikk og filmer, er jeg fremdeles litt usikker, men jeg mener det nesten må være lov. 

Her er første utgave av Lines shoppingsrapport: 

Hva?-------------------Hvor?---------------Kostnad?
Kjole--------------------Fretex---------------398,-
Speil--------------------Fretex---------------50,-
Kjole--------------------Fretex---------------298,-
Belte--------------------Fretex---------------19,-
Veske-------------------Fretex---------------98,-
Seks cder---------------Game Stop----------30,- (Til sammen!)
To dvder----------------Game Stop----------20,- (Til sammen!)

Dette er altså det jeg så langt har handlet inn i år 2009, foruten mat da selvsagt. Det blir faktisk hele 913 kr. og det er jo veldig, veldig mye! Ser du, det hjelper allerede, det var mer en jeg trodde jeg hadde brukt. 

Og mens vi er inne på temaet; Jeg synes det er utrolig søtt at det står "Brukt tøy byttes ikke" på kvitteringen fra Fretex! 

Ingen kommentarer: