søndag, januar 31, 2010

Lillehusetoslo.blogspot.com

Fordi jeg prøver så iherdig å lage meg et hjem i det lille huset mitt i Oslo, tenkte jeg at det var på sin plass å lage et "Oslohjem" på nettet også, derfor; Osloblogg!
Hvorvidt noen andre enn familie og nære venner vil ha noe form for glede av denne bloggen, får bare vise seg. Uansett synest jeg det er koslig at de jeg savner (og som forhåpentligvis savner meg litt også) når jeg er i storbyen, har muligheten til å se litt hva som skjer. Klikk på bilde får å ta en titt innom den nye bloggen!

3 kommentarer:

hcaracola sa...

ska stikka innom å sjå^^

Anonym sa...

hvorfor bruker du ikke denne bloggen lenger? jeg likte den.

Anonym sa...

Amiable post and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.